FRI FRAKT FRÅN 919 Kr

Beställningar

Hur kan jag göra ändringar i en beställning som jag redan har lagt?

När beställningen har validerats kan den inte längre ändras.
Om du har gjort fel bör du kontakta kundtjänst som ska försöka hjälpa dig att lösa problemet.

Jag har inte fått en orderbekräftelse via e-post?

Det händer att e-postmeddelanden omdirigeras till "skräppost" eller "spam"; överväg att kolla.

Efter att du har lagt din beställning skickar vi ett e-postmeddelande som bekräftar den. Vi meddelar dig även när dina varor skickas. För att vara säker på att få dessa e-postmeddelanden, kom ihåg att lägga till följande adress i din 
kontakta

Vilka är leveranstiderna?

Alla våra paket skickas inom 24/48 timmar från våra lager, leveranstiden från detta datum är då 3 till 8 arbetsdagar.
Vi erbjuder även förlust- och stöldförsäkring för att garantera din beställning under transport.
Våra produkter skickas i bubbelkuvert eller extra skyddade lådor för optimalt skydd under transport.

Vad är det för internationella skatter, tullavgifter, etc.?

Du ska inte behöva betala tullavgifter, eftersom de ingår i beloppet för ditt köp. Om du råkar ha några, vänligen kontakta vår  kontakta

 När får jag min beställning?

Leveranstiden varierar från 3 till 8 arbetsdagar. Om din beställning har skickats inbjuder vi dig att spåra ditt paket med hjälp av länken vi skickade till dig.

Vad ska jag göra om jag aldrig fått min beställning?

Om din beställning har skickats inbjuder vi dig att spåra ditt paket med hjälp av länken vi skickade till dig.

Om så inte är fallet inbjuder vi dig att kontakta

Sök