FRI FRAKT FRÅN 919 Kr

Returer

Produkten passar inte mig - Vad är returproceduren?

Av vissa hygieniska skäl, förstå att vi inte accepterar retur av använda produkter. En retur anses endast kvalificerad om villkoren och instruktionerna för eftermarknadsservice är uppfyllda. I alla fall, och först och främst, kontakta kundtjänst via e-post.

 Villkor att respektera:

  1. Håret ska vara i originalskick.

    Hårknippet måste vara intakt. Extensions får inte ha packats upp (öppen förpackning), borstats eller ens slitits. Kragen ska sitta på plats. Förpackningen måste vara i originalförpackningen.
  2. Parfym
    Håret ska vara luktfritt. Närvaron av en doft av parfym, vård eller schampo gör att produkten inte kan returneras och/eller bytas.
  3. Returen
    Returen måste göras i Kina efter validering av returvillkoren med teknisk support. Returkostnader är kundens ansvar. Eventuell förlust av paketet innan det anländer till våra lager kommer att vara ditt ansvar.
    kontakta kundtjänst

Efter mottagandet av returen kommer återbetalningen att ske inom 20 arbetsdagar av ekonomiavdelningen.

- Vid betalning med kreditkort kommer återbetalningen att krediteras till det konto som är kopplat till det.

- För betalning med Paypal kommer återbetalningen att krediteras till det ursprungliga Paypal-kontot för beställningen.

Varning: Alla produkter som returneras i dåligt skick, använda eller utan dess originalförpackning kommer inte att återbetalas, produkten måste tas emot i nyskick av våra tjänster.

 

Sök